2008. április 22., kedd

KÉPEIM 2007-2008

Pontosan tudom a dátumot. 2007. január 1-én kezdtem el rajzolni. Karácsonyra két nagy vázlattömböt, monopolradírt és ceruzákat, ecseteket, festéket kaptam.
Elkezdtem rajzolni, előszőr grafittal, majd kis idő múlva megpróbálkoztam a porpasztellel. Azért ezzel, mert a fiam gimis pasztellkészlete szinte érintetlen volt, csak arra várt, hogy én "elmaszatolgassam". Gondoltam így kisebb anyagi áldozat nélkül "megússza" a család pénztárcája és ha nem megy a dolog szinte semmibe sem kerül próbálkozásom. Nem így történt. Folyamatosan rajzoltam és a nyár folyamán kicsit félve és nagy-nagy izgalommal elkészült az első képem olajjal.
Tagja lettem és alapítótagja is a tiszaföldvári Amatőr Képzőművészeti Alkotók Köre Egyesületének. Részt vettem a Megyei Amatőr Képzőművészek és a Tiszamenti Alkotók tárlatán és több helyi kiállításon is szerepeltem képeimmel. Tevékenyen részt veszek a Vezetőnk Jeszenyi Mihályné Rózsika művésztanár által megálmodott Tiszaföldvári Galéria létrehozásának munkálataiban.
Válogatás eddigi képeimből.

Nincsenek megjegyzések: